Näin tulevaisuus lämmittää

14. huhtikuu 2021
Außenansicht einer großen von innen beleuchteten Halle. Das kalte blaue Licht, lässt ansprechende Design der roten MAXIMA Dunkelstrahler hervorstechen.

Energiaa säästävät hallien lämmitysjärjestelmät - KÜBLER esittelee innovatiivisia korkean hyötysuhteen teknologioitaan ISH digital 2021 -messuilla.

Energien smart und effizient nutzen, zukunftssicher planen und investieren, Prozesse digitalisieren, Klimaziele und GEG erfüllen, CO2-Vähentää veroja, vastata tulevaisuuden vaatimuksiin jo tänään - ja kaikki tämä maksimaalisella teknologialla ja investointivarmuudella: nämä ovat tämän päivän lämmityshallien haasteita. Sekä uudisrakennuksissa että energiatehokkaissa peruskorjauksissa. Tutustu johtaviin ratkaisuihin.

Energiaa säästävät salien lämmitysjärjestelmät. Periaatteeltaan ylivoimainen
KÜBLERin infrapunalämmittimet ja -lämmitysjärjestelmät edustavat nykyaikaisen hallien lämmityksen huipputeknologiaa. Energiaa säästävä, kustannustehokas, joustava ja erittäin luotettava. Pimeän säteilylämmittimien valikoimamme on yksi laajimmista - luultavasti jopa maailmanlaajuisesti. Suunniteltu täydelliseen, osittaiseen tai yksittäiseen lämmitykseen. Eri lämpötilavyöhykkeille. Kaikenlaisiin saleihin. GEG:n mukainen. Ja valmistettu Saksassa.

CELESTRA-lämmönhallinta.
Uusi avoimuus lämmitystoiminnassa.
CELESTRA Heat Management E.M.M.A. on avain digitaalisen hallien lämmityksen uuteen maailmaan. Älykäs ohjelmistotyökalu analysoi, arkistoi, vertailee ja dokumentoi lämpötilakäyriä, lämmitystehoa ja kulutustietoja. Järjestelmä antaa ajantasaista tietoa järjestelmän senhetkisestä tilasta ja tuo lämmitysprosessiin aivan uudenlaista läpinäkyvyyttä. Se ei ainoastaan tarjoa työkaluja lämmitysjärjestelmän tehokkuuden kohdennettuun optimointiin. Se tarjoaa myös edellytykset tehokkuustavoitteiden saavuttamiselle. Esimerkiksi DIN 50001 -standardin mukainen sertifiointi.
Muuten: CELESTRAn digitaalinen ohjausyksikkö tarjoaa laajan valikoiman muita käytännöllisiä lisätoimintoja. Kauko-ohjauksesta kosteuden säätöön. ParkOffista juhlien ohjaukseen. Älykkäät tehokkuusmoduulit, jotka on helppo asentaa jälkikäteen. Ne ovat osoittautuneet käytännössä tuhansia kertoja hyväksi.

HeizWerk - Vuokraa lämpöä.
Kaupallisesta näkökulmasta erittäin fiksu päätös.
Ei budjettia - mutta tarvitset modernin lämmitysratkaisun halliisi? KÜBLERin älykkään vuokramallin avulla voit tehdä harppauksen kohti suurempaa lämmitysmukavuutta ja energiatehokkuutta missä tahansa uudessa tai olemassa olevassa rakennuksessa. Yksinkertaisesti. Investoimatta uuteen järjestelmään. Ilman taseen kuolettamista. Ilman henkilöstö- ja ajankäyttöä.
Ja mikä parasta: HeizWerk maksaa itsensä takaisin. Vuosittaiset kustannussäästöt ovat jopa 25 prosenttia. Tämä johtuu siitä, että vuokrahinta ja huomattavasti pienentyneen primäärienergiankulutuksen kustannukset ovat yhdessä huomattavasti alhaisemmat kuin vanhassa järjestelmässä. Koko Heiz-Werkin palveluvalikoima on suunniteltu tätä silmällä pitäen.

Verkottunut tehokkuus. WÄRME 4.0 - digitaalinen hallien lämmitysjärjestelmä
Miten vastata energiatehokkuuden ja digitalisaation haasteisiin teollisuus- ja liikerakennuksissa? Yksi taloudellisimmista ja käytännöllisimmistä vastauksista tähän kysymykseen on toinen ISH digital -tapahtuman kohokohta. WÄRME 4.0 edustaa uutta, kokonaisvaltaista näkemystä lämpöhuollosta hallirakennuksissa. KÜBLER yhdistää hallien lämmityksen tehostamistekniikat energiaa säästävään jäähdytykseen. Jopa tuotantoprosessien hukkalämpö integroidaan. Integroi hallien ja toimistojen energiavirrat. Integroi älykkäät palvelut. Mahdollistaa täysin uusien synergiaetujen ja säästöpotentiaalin hyödyntämisen. Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä se yhdistää innovatiiviset energiansäästöteknologiansa WÄRME 4.0:aan.

Kestävät innovaatiopalvelut energiatehokkuuden parantamiseksi
Patenttien, patenttihakemusten ja hyödyllisyysmallien avulla KÜBLER asettaa vertailukohtia nykyaikaisen hallien lämmityksen alalla. Kolmen vuosikymmenen ajan. Hallien lämmitykseen erikoistuneen yrityksen sitoutuminen perustutkimukseen ja -kehitykseen on tehnyt yrityksestä energiatehokkaan infrapunatekniikan edelläkävijän. Ludwigshafenin innovaatiokeskuksen tuotekehitys kuuluu perinteisesti maailman johtavien ISH-messujen kohokohtiin.

Asiantuntijalta asiantuntijalle: päivittäinen keskustelufoorumi ISH digitalin aikana
Nykyään hallien lämmitysjärjestelmät ovat tärkeitä vipuvarsia, jotka vaikuttavat ratkaisevasti yritysten kannattavuuteen. Tämä johtuu siitä, että säästöpotentiaalia on valtavasti, mutta se jätetään usein huomiotta. Kun otetaan huomioon nykyiset energiatehokkuustavoitteet, tämä on seikka, jota tulevaisuutta silmällä pitävien yritysten ei pitäisi jättää huomiotta.
Erityisesti tämä aihe herättää kysymyksiä vasemmalla ja oikealla tai jopa johtaa epävarmuuteen. Miten hyödynnän tämän potentiaalin älykkäästi? Mikä järjestelmä on todella taloudellinen? Entä GEG:n vaatimukset, miten täytän DIN EN ISO 50001 -standardin vaatimukset - lyhyesti sanottuna: miten todella suunnittelen tulevaisuutta varten?

Tiedot ja aikataulut osoitteessa:

• Monienerginen infrapunahallin lämmitysjärjestelmä, jossa on integroitu valaistustoiminto, on saanut jo neljännen suunnittelupalkintonsa arvostetuissa kilpailuissa innovaatiosta ja sen arvokkaasta panoksesta energiamurrokseen.
  • KÜBLER on tuotemerkki innovatiivisille energiansäästöratkaisuille hallien lämmitysjärjestelmissä. Energiaa säästävien lämmitysjärjestelmien markkinoiden pitkän aikavälin kasvutekijöitä ovat kunnostusta kaipaavien hallien lämmitysjärjestelmien kasvava kanta, kasvavat lainsäädännölliset vaatimukset ilmastotavoitteiden saavuttamiseksi ja raaka-aineiden hintojen nousu. Suuren kasvupotentiaalin hyödyntämiseksi ja yrityksen johtoaseman ja laajentumispyrkimysten laajentamiseksi KÜBLER on päättänyt [...].
  • "Innovatiivinen tutkimuksen kautta" -merkki myönnetään tutkimukseen perustuville yrityksille, jotka ovat sitoutuneet kehittämistyössään pitämään Saksaa vahvana innovaatiokeskuksena. KÜBLER on jälleen kerran yksi näistä yrityksistä, ja sille on myönnetty arvostettu sinetti. KÜBLER on ollut yksi energiansäästöhallien lämmitysjärjestelmien edelläkävijöistä jo yli 30 vuoden ajan. Korkeilla katoilla varustetuissa hallirakennuksissa KÜBLERin infrapunalämmittimet, joissa [...]
  • Gruppe von Geschäftsleuten im Foyer.
    Ludwigshafen, elokuu 2022 - Tärkeä vierailu KÜBLERin luona Ludwigshafenissa: tohtori Bernhard Braun (Bündnis90/Grünen-parlamenttiryhmän puheenjohtaja), Fabian Ehmann (talouden ja start-up-yritysten, Euroopan ja yhden maailman, nuoriso- ja metsäpolitiikan tiedottaja) ja Hanna Thiele (henkilökohtainen avustaja) tapasivat Ludwigshafenissa sijaitsevan hallien lämmitykseen erikoistuneen ja piilotetun pfalzin mestarin. He keskustelivat tällä hetkellä erittäin ajankohtaisista kysymyksistä, kuten energiamurroksesta, energiatehokkuudesta, lainsäädännöstä ja kysymyksistä: "Mikä erottaa hallit asuinrakennukset asuinrakennuksista, toimistoista tai päiväkodeista?". Ja miksi ne tarvitsevat erityisteknologiaa tehokasta ja vähäistä hiilidioksidipäästöjä aiheuttavaa lämmitystä varten?".