KÜBLER palkittiin "korkeasta asiakastyytyväisyydestä"

11. kesäkuu 2024
HOHE Kundenzufriedenheit 2024 KÜBLER Hallenheizungen.

Ympäristöystävällisen ja tehokkaan sisätilojen lämmityksen asiantuntija KÜBLER saa arvostetun "Korkea asiakastyytyväisyys" -palkinnon. Tämän arvostetun palkinnon myöntää Saksan tuote- ja markkina-arviointiin erikoistunut instituutti, ja se antaa tunnustusta erinomaisista tuotteista, palveluista ja kestävistä liiketoimintatavoista.

"Tämä palkinto on suuri kunnia yrityksellemme ja vahvistaa jatkuvaa sitoutumistamme huippuosaamiseen ja asiakastyytyväisyyteen", sanoo Thomas Kübler, KÜBLERin toimitusjohtaja. "Haluamme kiittää arvokkaita asiakkaitamme heidän luottamuksestaan ja tuestaan, jotka ovat tehneet tämän menestyksen mahdolliseksi. Tämä tunnustus motivoi meitä jatkamaan korkeimpien standardien asettamista ja varmistamaan heidän tyytyväisyytensä."

KÜBLER on perustamisestaan lähtien pyrkinyt tarjoamaan ensiluokkaisia, korkealaatuisia ja taloudellisia ratkaisuja erityisesti lämpöhalleihin, jotka täyttävät asiakkaiden vaatimukset ja odotukset erityisen hyvin. Tämä palkinto korostaa yrityksen pyrkimystä tarjota asiakkailleen erinomaisia palveluja kaikilla liiketoiminta-alueilla.

"Keskitymme rakentamaan pitkäaikaisia asiakassuhteita jatkuvan parantamisen ja innovoinnin avulla", Thomas Kübler lisää. "Saksan tuote- ja markkina-arviointiin erikoistuneen instituutin myöntämä palkinto on osoitus koko tiimimme sitoutumisesta."

Tulevaisuutta silmällä pitäen KÜBLER aikoo jatkossakin olla kaupan, teollisuuden ja paikallisviranomaisten hallioperaattoreiden ensisijainen kumppani ja tehdä energiamurroksesta kaikkien kannalta onnistuneen hankkeen innovaatiojohtajana. Thomas Kübler: "Odotamme innolla, että voimme jatkossakin menestyä yhdessä asiakkaidemme kanssa tulevaisuudessa."

Saksan tuote- ja markkina-arviointiin erikoistunut instituutti on johtava tuotteiden ja palvelujen arviointiorganisaatio Saksassa. Instituutin menetelmiin kuuluu asiakastyytyväisyyden perusteellinen analyysi ja arviointi, joka perustuu useisiin kriteereihin, kuten tuotteen laatuun, palveluun, kestävyyteen ja innovointiin.

• Blick in den fast 30 Meter hohen Hallenkomplex mit den schwarz lackierten Optima Infrarot-Hallenheizungen von KÜBLER.
    Neljätoista vuotta sen jälkeen, kun innovatiivinen H.Y.B.R.I.D.-lämmitysjärjestelmä otettiin käyttöön Berlin-Mittessä sijaitsevassa lämmön ja sähkön yhteistuotantolaitoksessa, kulttuuripäällikkö ja sähkön ja lämmön yhteistuotantolaitoksen toimitusjohtaja Dimitri Hegemann vetää positiivisen johtopäätöksen: "Parempaa lämmitysjärjestelmää ei ole olemassa." Köpenicker Straße 70:ssä sijaitseva yhteistuotantolaitos on pala Berliinin teollisuushistoriaa. Betonista ja teräksestä rakennettu katedraali, jonka mitat ovat jättimäiset ja korkeus [...].
  • Ludwigshafen, elokuu 2022: Rheinland-Pfalzin vihreän eduskuntaryhmän energiapoliittisena edustajana Fabian Ehmannin kesämatkan asialistalla on KÜBLER. Yhdessä Ludwigshafenin puoluetovereidensa Hans-Uwe Daumannin (eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja TWL:n hallintoneuvoston jäsen), Regina Keßlerin (hallituksen toinen puheenjohtaja) ja Diethelm Messingerin (rahastonhoitaja) kanssa hän vieraili Ludwigshafenissa sijaitsevassa hallien lämmitykseen erikoistuneessa yrityksessä saadakseen käsityksen teollisuus- ja liikehallien ilmastoystävällisen lämmittämisen viimeisimmästä kehityksestä. Esityslistalla oli tietenkin myös lämmityslaki.
  • KÜBLER esittelee ISH 2023 -messuilla maailmanennätyksiä teollisuus-, liike- ja kunnallisten rakennusten kestävään ja taloudelliseen lämmitykseen.
  • Ludwigshafen. KÜBLERin työntekijät ovat sitoutuneet ympäristönsuojeluun jo 30 vuoden ajan. Johtava hallien lämmitysjärjestelmien valmistaja on alusta alkaen keskittynyt energiansäästöön, hiilidioksidipäästöjen vähentämiseen ja kestävään kehitykseen. Nyt KÜBLER lahjoittaa 1 000 puuta ympäristönsuojelun hyväksi.