Miten voidaan säästää 30-70 % lämmityskustannuksia ja hiilidioksidia? - Yksinkertaisesti.

1. helmikuu 2020
image kuebler waerme 4 0 keyvisual ohne 23 kompr

Ruoka. Ilmastonsuojelu on kuuma aihe - eikä vain Greta Thunbergin jälkeen. Hallien lämmitysasiantuntija ja tehokkuusasiantuntija KÜBLER esittelee, miten paljon energiaa ja hiilidioksidia voidaan säästää pelkästään hallirakennusten lämmityksessä. Se esittelee huipputehokkaita ratkaisujaan SHK Essenissä 10.-13. maaliskuuta.

Kestävyys, energiatehokkuus, ympäristönsuojelu - KÜBLERiltä jo 30 vuoden ajan

"Lämmitysteknologiamme täyttää jo nyt vuoden 2030 tehokkuusvaatimukset", sanoo Thomas Kübler, toimitusjohtaja ja KÜBLER GmbH:n perustaja. Jo nyt saavutetaan 30-70 %:n energiansäästöt perinteisiin järjestelmiin verrattuna. Käytännössä nämä säästöt voivat järjestelmän koosta riippuen nousta valtaviin lukuihin. Esimerkiksi Hagenissa sijaitsevan teollisuusyrityksen CO2- ja energiakustannukset ovat vähentyneet noin 1 500 tonnia ja 340 000 euroa.

"Hallien lämmitysjärjestelmämme ovat sekä ekologisesti että taloudellisesti kiinnostavia", sanoo KÜBLER. Ei ole sattumaa, että hallien lämmitykseen erikoistunut yritys saa säännöllisesti arvostettuja palkintoja ratkaisuistaan. Niitä ovat muun muassa Saksan kestävän kehityksen palkinto ja Rheinland-Pfalzin innovaatiopalkinto. KÜBLER on jo 30 vuoden ajan asettanut uusia suuntauksia kerta toisensa jälkeen ja ollut siten ratkaisevassa asemassa modernin hallien lämmityksen kehityksessä.

MAXIMAn kaltaiset infrapunalämmitysjärjestelmät tuottavat nykyään jopa 80 % infrapunasäteilyä, ja ne ovat siten tehokkaimpia saatavilla olevia pimeitä pattereita. WÄRME 4.0:n avulla KÜBLER viitoittaa tietä digitaalisen ja verkottuneen tulevaisuuden hallien lämmitykselle. Monipatentoitu CELESTRA-ohjausjärjestelmä ja E.M.M.A.-lämmönhallintaohjelmisto tarjoavat mielenkiintoisia analyysimahdollisuuksia - ja edellytyksen täysin uusille palvelutuotteille, kuten HeizWerk-vuokrausmallille.

3 kultaista sääntöä energiatehokkaaseen hallien lämmitykseen

KÜBLER uskoo, että energian säästäminen on nyt helpompaa kuin koskaan, erityisesti hallialalla. Innovaatiojohtaja esittelee SHK Essenin kävijöille käytännönläheisen 10 minuutin foorumin "3 kultaista sääntöä energiatehokkaaseen hallien lämmitykseen". Hallien lämmitysasiantuntija tarjoaa mahdollisuuden sopia kiinteä tapaaminen osastolla etukäteen, jotta ei tarvitse ottaa riskiä odottelusta, vaikka paikalla olisi paljon väkeä.

SHK on jo vuosien ajan ollut yksi tärkeimmistä foorumeista, joilla KÜBLER esittelee innovaatioitaan. Vuoden ensimmäisenä alan tapahtumana ja kohtaamispaikkana Länsi-Saksan, BeNeLux-maiden ja Ranskan LVI-alan ammattilaisille kaupan, asennuksen, suunnittelun ja konsultoinnin aloilta messut järjestetään 10.3.-13.3.2020.

Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää energiaa säästävistä hallien lämmitysjärjestelmistä käytännössä.
Energiansäästö on tärkeä asia - kaikilla aloilla. Jos haluat tehdä lopun tehottomista lämmitysjärjestelmistä, oppaamme on juuri sinulle!
Pyydä ilmainen opas
Tämä saattaa myös kiinnostaa sinua
  • Korkeat hallit - suuri energiankulutus. Kannattaa katsoa tarkemmin. Jos haluat tietää, missä energiaa tuhlataan, tarvitset avoimuutta. Selkeä näkemys siitä, tuhlataanko lämpöä ja missä sitä tuhlataan ja aiheutetaanko siten tarpeettoman suuria kustannuksia ja päästöjä. Esimerkiksi jättämällä eteisen ovet auki liian pitkäksi aikaa. Lämmittämällä käyttämättömiä hallialueita. Tai käyttämällä epäoptimaalisia lämmitysaikoja. Hallien lämmitykseen erikoistuneen KÜBLERin älykäs työkalu tuo nyt selkeyttä: E.M.M.A.-lämmönhallintajärjestelmä, joka takaa alhaisemmat kustannukset, vähemmän hiilidioksidipäästöjä ja suuremman tehokkuuden teollisuuden lämmitysprosesseissa.
  • Vier Personen erhalten Auszeichnung bei Geschäftsveranstaltung.
    Großer Preis des Mittelstandes -palkinto on luultavasti tärkein pienten ja keskisuurten yritysten palkinto Saksassa. KÜBLER sai tämän arvostetun kunnianosoituksen jo vuonna 2008. Kilpailun 30. vuonna Ludwigshafenista kotoisin oleva innovatiivinen hallien lämmitykseen erikoistunut yritys tavoittelee "parhaiden kilpailun" viimeistä vaihetta: Premier-palkintoa. Yhdessä muiden yritysten kanssa KÜBLER sai kunnianosoituksen [...]
  • Ludwigshafen, elokuu 2023: Mannheimin FDP:n liittopäivämies Konrad Stockmeier on liittopäivien ilmasto- ja energiavaliokunnan jäsen ja ryhmänsä esittelijä rakennusten energialain (GEG), niin sanotun lämmityslain, osalta. Hän oli mukana GEG:tä koskevissa neuvotteluissa ja tuntee näin ollen tämän lain. Perjantaina hän vieraili Ludwigshafenissa Thomas Küblerin, KÜBLER GmbH:n perustajan ja toimitusjohtajan luona. Yrittäjä on suuritehoisten lämmitysjärjestelmien asiantuntijana kampanjoinut kuukausia sen puolesta, että liike- ja teollisuushallien rakennukset otettaisiin paremmin huomioon GEG:ssä.
  • Jopa 70 %:n energiansäästö - näillä arvoilla KÜBLER-lämmitysjärjestelmät ovat ehkä yksi tehokkaimmista keinoista vähentää primäärienergian kulutusta, CO2-päästöjä ja kustannuksia hallialalla. Hankkeesta riippuen tämä voi merkitä 300 000 euron ja sitä suurempia vuotuisia säästöjä. Tämä on summa, jolla voidaan muokata tulevaisuutta. Koska se tarjoaa taloudellista vapautta. Arkkitehtonisiin innovaatioihin. Rakennuksen rakenteeseen kohdistuviin hyödyllisiin lisätoimenpiteisiin. Innovaatiojohtaja esitteli uusimmat kehitystyönsä ISH 2019 -tapahtumassa Frankfurtissa.
KÜBLER-salien lämmitysjärjestelmät
Otetaan seuraava askel yhdessä
Jokainen sali on erilainen. Yrityksen yli 30-vuotisen historian ansiosta meille tuskin mikään vaatimus on vieras. Yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme toteuttaneet oikeat ratkaisut. Jos olet valmis toteuttamaan taloudellisesti hyväksi havaittuja lämmityskonsepteja halliisi, olet tullut oikeaan paikkaan.