Best of Mittelstand 2025 -KÜBLERin energiaa säästävät hallien lämmitysjärjestelmät pääsevät tuomariston vaiheeseen "Keskisuurten yritysten Grand Prix" -kilpailussa.

10. heinäkuu 2024
Neljä henkilöä palkitaan yritystapahtumassa.

Großer Preis des Mittelstandes -palkinto on luultavasti tärkein pienten ja keskisuurten yritysten palkinto Saksassa. KÜBLER sai tämän arvostetun kunnianosoituksen jo vuonna 2008. Kilpailun 30. vuonna Ludwigshafenista kotoisin oleva innovatiivinen hallien lämmitykseen erikoistunut yritys tavoittelee "parhaiden kilpailun" viimeistä vaihetta: Premier-palkintoa. Yhdessä muiden yritysten kanssa KÜBLERille luovutettiin juhlallisessa tilaisuudessa todistus tuomariston vaiheeseen pääsystä.

"Turvataan tulevaisuus yhdessä" on vuoden 2024 "SME Grand Prix" -kilpailun tunnuslause. Se ei voisi olla osuvampi, sillä juuri tästä pk-yrityksissä on kyse: Tulevaisuuden turvaaminen - yli sukupolvien. Tästä ovat osoituksena ne 451 yritystä, jotka pääsivät tänä vuonna eri palkintoluokkien tuomaristoon: SME Grand Prix, Finalisti, Pronssinen kunniataulu, Premier Finalisti, Premier ja Premier-kunniataulu. Vuoden kunnat ja vuoden pankit palkitaan myös erikseen.

"Tulevaisuuden turvaaminen tarkoittaa meille KÜBLERissä sitä, että katsomme tulevaisuuteen optimistisesti myös vaikeina taloudellisina aikoina ja kehitämme tuotteita, joita tulevaisuudessa tarvitaan", sanoo Thomas Kübler, KÜBLER GmbH:n toimitusjohtaja. Tekoälyn käyttö on vain yksi monista esimerkeistä.

Yritys on työskennellyt energiavallankumouksen puolesta vuodesta 1989 lähtien ja kehittää energiaa säästäviä ja erittäin innovatiivisia lämmitysjärjestelmiä halleihin, jotka ovat energiaintensiivinen rakennussegmentti ja joissa KÜBLERin tekniikat ovat erityisen tehokkaita. Ne säästävät jopa 70 prosenttia energiankulutuksesta ja välttävät vastaavan määrän CO2-päästöt.

Todellinen win-win-tilanne lämmityksen taloudellisuuden ja ilmastonsuojelun kannalta. Varsinkin, kun uusinta kehitystä voidaan käyttää joustavasti uusiutuvilla energialähteillä.

Yrityksen, sen työntekijöiden, yhteiskunnan ja ympäristön tulevaisuuden turvaamiseksi myös muut asiat ovat KÜBLERille tärkeitä. Ennen kaikkea työpaikkojen turvaaminen, työntekijöiden pysyvyys sekä kysymys yrityksen seuraamisesta ja turvaamisesta.

Großer Preis des Mittelstandes -palkinnolla palkitaan joka vuosi keskisuurten ja usein perheyritysten yrittäjyyteen liittyviä saavutuksia. Tänä vuonna Oskar Patzeltin säätiö jakaa arvostetun palkinnon 30. kerran, ja se jaetaan juhlallisissa gaalatilaisuuksissa alueellisella ja kansallisella tasolla. Tuomaristovaiheeseen pääsystä myönnetyn todistuksen luovutus "Mittelstandin Grand Prix" - kilpailun toinen vaihe - järjestettiin alueellisesti seuraavassa LIEBLANG-ryhmä Friedrichsfeldissä. Tilaisuuden järjesti br business relations GmbH, joka on Oskar Patzeltin säätiön virallinen palvelupiste.

• Ludwigshafen, elokuu 2022: Rheinland-Pfalzin vihreän eduskuntaryhmän energiapoliittisena edustajana Fabian Ehmannin kesämatkan asialistalla on KÜBLER. Yhdessä Ludwigshafenin puoluetovereidensa Hans-Uwe Daumannin (eduskuntaryhmän puheenjohtaja ja TWL:n hallintoneuvoston jäsen), Regina Keßlerin (hallituksen toinen puheenjohtaja) ja Diethelm Messingerin (rahastonhoitaja) kanssa hän vieraili Ludwigshafenissa sijaitsevassa hallien lämmitykseen erikoistuneessa yrityksessä saadakseen käsityksen teollisuus- ja liikehallien ilmastoystävällisen lämmittämisen viimeisimmästä kehityksestä. Esityslistalla oli tietenkin myös lämmityslaki.
  • Liikemiesryhmä aulassa.
    Ludwigshafen, elokuu 2022 - Tärkeä vierailu KÜBLERin luona Ludwigshafenissa: tohtori Bernhard Braun (Bündnis90/Grünen-parlamenttiryhmän puheenjohtaja), Fabian Ehmann (talouden ja start-up-yritysten, Euroopan ja yhden maailman, nuoriso- ja metsäpolitiikan tiedottaja) ja Hanna Thiele (henkilökohtainen avustaja) tapasivat Ludwigshafenissa sijaitsevan hallien lämmitykseen erikoistuneen ja piilotetun pfalzin mestarin. He keskustelivat tällä hetkellä erittäin ajankohtaisista kysymyksistä, kuten energiamurroksesta, energiatehokkuudesta, lainsäädännöstä ja kysymyksistä: "Mikä erottaa hallit asuinrakennukset asuinrakennuksista, toimistoista tai päiväkodeista?". Ja miksi ne tarvitsevat erityisteknologiaa tehokasta ja vähäistä hiilidioksidipäästöjä aiheuttavaa lämmitystä varten?".
  • Tästä päivästä lähtien on selvää: KÜBLERin maailmanennätys on voittanut kolmannen palkintonsa! SUCCESS 2022 -teknologiapalkinnon ja Rheinland-Pfalz 2023 -innovaatiopalkinnon jälkeen innovatiivinen FUTURA-monienerginen infrapunalämmitysjärjestelmä hallirakennusten ilmastoystävälliseen ja taloudelliseen lämmitykseen on nyt tunnustettu Saksan innovaatiopalkinnon 2023 "Winner"-kategoriassa.
  • WÄRME 4.0 - Energiaa säästävä hallien lämmitys on saanut uudet kasvot.