Den traditionelle gymnastikforening 1860 Mußbach e.V. nyder godt af den nye følelse af varme takket være KÜBLERs halvarmesystemer

11. august 2023
Hallenheizung von KÜBLER an einer Holzdecke

Turnverein Mußbach e.V. er en traditionel sportsklub med en lang historie. Siden den blev grundlagt i 1860, har den fået et stort antal mennesker i alle aldre og baggrunde til at bevæge sig og har nu over 1.200 medlemmer. For at imødekomme medlemmernes krav og behov blev det besluttet at udskifte klubbens forældede varmesystem.

Den gamle blæseropvarmning havde længe været en kilde til utilfredshed blandt klubbens medlemmer. Problemer som støv og luftturbulens samt manglende volumenkontrol var akutte udfordringer i fitnesscentrene. De varierede træningstider krævede en præcis og fleksibel varmeløsning, som det tidligere system ikke kunne levere.

Under ledelse af Dieter Hackebeil, den tidligere formand for foreningen, blev projektet med at forny hallens varmesystem taget op. Efter at have foretaget sin egen research stødte Hackebeil på KÜBLER GmbH. Han var imponeret over konsulent Bolchs kompetence og diskretion, og beslutningen om at vælge KÜBLER blev hurtigt truffet.

Det nye varmesystem til hallen blev taget i brug den 8. august 2017 og gav klubbens medlemmer en ny følelse af varme i den første varmeperiode samme år. Strålevarmekonceptet fra KÜBLER viste sig at være yderst behageligt og effektivt, da det bringer varmen direkte derhen, hvor der er brug for den.

Forskellige prøvekørsler har allerede resulteret i energibesparelser på 40-50 % i det første år. Atleternes tilfredshed er steget betydeligt, mens klubbens omkostninger er faldet betragteligt.
"Halvarmerne fra KÜBLER har aldrig skuffet os i de senere år og har altid været en kilde til stor begejstring", understreger et entusiastisk klubmedlem.

"Jeg er også altid glad for at kunne anbefale KÜBLERs halopvarmningssystemer. Ikke fordi jeg har gavn af det, men fordi jeg er meget overbevist om teknologierne, og jeg er glad for at bruge min stemme til at opmuntre endnu flere haloperatører eller ejere til at skifte."

Dieter Hackebeil tilføjer.

KÜBLER GmbH er glade for, at deres indendørs varmesystemer har hjulpet Turnverein 1860 Mußbach e.V. med at skabe en ny feel-good atmosfære. "Vi er stolte af, at vores teknologi hjælper med at opfylde sportsklubbernes og deres medlemmers behov på den bedst mulige måde."

Forklarer Thomas Kübler, Managing Partner i KÜBLER GmbH.

"KÜBLER kommer tilbage til Mußbach på et tidspunkt, man må følge med tiden."

Siger Dieter Hackebeil og indikerer, at partnerskabet mellem klubben og KÜBLER fortsat er lovende for fremtiden.

Vi ser frem til din udgivelse!

Alt hvad du behøver at vide om energibesparende halvarmesystemer i praksis
Energibesparelser er et stort emne - på tværs af alle sektorer. Hvis du vil sætte en stopper for ineffektive varmesystemer, er vores guide lige noget for dig!
Anmod om en gratis guide
Dette vil måske også interessere dig
KÜBLER varmesystemer til haller
Lad os tage det næste skridt sammen
Alle haller er forskellige. Med mere end 30 års virksomhedshistorie er der næppe et krav, der er fremmed for os. Sammen med vores kunder har vi implementeret de rigtige løsninger. Hvis du er klar til at implementere økonomisk gennemprøvede varmekoncepter til din hal, så er du kommet til det rette sted.
Aftal en konsultation nu
Anmod om en guide nu